rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 600   |   Dodanych dzisiaj: 1

Piasek Kopany, Płukany / Kamień, Kl ...

Piasek Kopany, Płukany / Kamień, Kl ...
Witam, zajmujemy się sprzedażą jak i transportem wszelkiego rodzaju kruszyw! Posiadamy wieloletnie doświadczenie w tej branży. Zaufało nam sporo osób prywatnych jak i firm. Do każd ...

Do wynajęcia lokale ...

CENA:
850


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 555 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Nowo powstający salon optyczny zatrudni: **Stanowisko:** Optyk okularowy **Miejsce pracy:** RZESZÓW **Forma zatrudnienia:** Umowa o pracę / Umowa zlecenie / B2B **Wymiar czasu pracy:** Pełny etat / Część etatu --- Zakres obowiązków: * Montaż soczewek okularowych do opraw (szlifowanie, centrowanie, dopasowanie). * Obróbka i osadzanie soczewek jedno- i wieloogniskowych, w tym progresywnych. * Drobne naprawy i serwis opraw okularowych. * Weryfikacja jakości wykonanych prac zgodnie ze standardami optycznymi. * Współpraca z optometrystą i doradcami klienta w zakresie realizacji recept. * Dbanie o porządek i prawidłowe funkcjonowanie zaplecza technicznego (laboratorium). --- Wymagania: * Doświadczenie w pracy na stanowisku optyka okularowego * Znajomość procesu montażu i obróbki soczewek okularowych. * Precyzja, samodzielność i dobra organizacja pracy. * Mile widziane: wykształcenie kierunkowe --- Oferujemy: * Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym gabinecie optyczno-okulistycznym. * Pracę w zespole z doświadczeniem i pasją do optyki. * Dostęp do wysokiej klasy sprzętu i nowoczesnego laboratorium. * Możliwość rozwoju i szkoleń branżowych. * Rabaty pracownicze na produkty optyczne. --- **Zgłoszenia (CV + krótki list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-21 13:17 + czytaj więcej

cena: 50000 zł
Zatrudnię mechanika samochodowego w Rzeszowie tel. 692 162 093

Dodane : 2025-05-21 13:32 + czytaj więcej

Pomoc biurowa, obsługa klienta. Rogoźnica, Głogów Małopolski Firma Leo Minor producent systemów kanalizacyjnych z siedzibą w Głogów Małopolski - Rogoźnica zatrudni osobę na stanowisko: pomocy biurowej Wymagania: - znajomość obsługi programów Excell, Word, Google Docs - dobra organizacja pracy - znajomość programu CDN Optima będzie dodatkowym atutem - dobra znajomość języka angielskiego i/lub ukraińskiego Oferujemy - umowę o pracę (w początkowym okresie umowę zlecenie) - przyuczenie dla osób bez doświadczenia - wynagrodzenie na czas - pracę zamiennie w godzinach 8-16 - wolne weekendy - możliwość pracy zarówno w pełnym wymiarze czasu pracy jak i na część etatu do uzgodnienia - wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności i doświadczenia (od 4000 zł netto) Zakres obowiązków: - sporządzanie dokumentacji biurowej faktury, zamówienia, dokumenty magazynowe - kontakt z klientem - przyjmowanie i sporządzanie przesyłek kurierskich - wprowadzanie danych - kontrolowanie obiegu dokumentów - prace ogólnono-biurowe Prosimy o wysyłanie CV za pośrednictwem portalu Leo Minor Ul. Św. Maksymiliana Kolbego 14 36-060 Głogów Małopolski

Dodane : 2025-05-21 14:21 + czytaj więcej

Dołącz do zespołu w Głogowie Małopolskim! Poszukujemy Montera Konstrukcji Aluminiowych Lokalizacja: Głogów Małopolski System pracy: 2 zmiany (6:30-14:30, 14:30-22:30) Oferujemy Ci: Umowę o pracę tymczasową Realną możliwość długofalowej współpracy Wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i kompetencji Premie: absencyjną, lojalnościową oraz uznaniową Pakiet benefitów Twoje zadania: Montaż konstrukcji aluminiowych zgodnie z harmonogramem Realizacja procesu produkcji stolarki aluminiowej Współpraca z liderem i zespołem Dbałość o jakość produktów Przestrzeganie norm BHP i procedur wewnętrznych Poszukujemy kandydatów z: Doświadczeniem na podobnym stanowisku (mile widziane w branży stolarki okiennej) Znajomością procesów produkcyjnych Zdolnościami manualnymi Umiejętnością czytania rysunku technicznego i obsługi przyrządów pomiarowych Jeśli chcesz dołączyć do zespołu, wyślij swoje CV i zacznij nową pracę już dziś! Czekamy na Ciebie!

Dodane : 2025-05-21 14:35 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: - Prowadzenie kontraktów na roboty budowlane (wielobranżowe w tym głównie elektryczne i fotowoltaiczne): przygotowywanie procesu rozpoczęcia budowy, przygotowywanie planu zamówień materiałów, urządzeń i innych związanych z budową, przygotowywanie harmonogramu prac - Bezpośredni kontakt z Zamawiającym w zakresie realizacji umowy - Współpraca z Nadzorem Inwestora - Odpowiedzialność za realizację budżetu kontraktu, harmonogramu i procedur formalnych - Prowadzenie dokumentacji budowy - Kontrola kosztów całości kontraktu z Zamawiającym - Przeprowadzenie procedury wyboru Podwykonawców robót– przedstawienie finalnych ofert do akceptacji - Negocjowanie warunków handlowych i technicznych z Podwykonawcami - Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie (w tym zgodnie z zasadami BHP), - Prowadzenie kontraktowej korespondencji z Zamawiającym oraz Podwykonawcami - Nadzorowanie i rozliczanie podwykonawców i dostawców - Przygotowywanie okresowych sprawozdań rzeczowo-finansowych i raportów do przełożonego Wymagania: - Wykształcenie w zakresie budowlanym lub elektrotechnicznym - Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Doświadczenie koordynowania robót budowlanych oraz współpracy z podwykonawcami - Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu - Znajomość obsługi AutoCad - Prawo jazdy kat. B - Umiejętność analizy dokumentacji technicznych - Znajomość pakietu MS Office - Gotowość do kilkudniowej delegacji w tygodniu na terenie Polski - Komunikatywność i z

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarządzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarząd Archiwizacja i dbanie o porządek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarząd Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarządu i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarządzenia etc.) we współpracy z Radcą Prawnym Obsługa posiedzeń Zarządu, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa połączeń telefonicznych i urządzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętność tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu, w tym rozwiązywania problemów Dokładność i uporządkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interperso

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Poszukujemy rejestratorki medycznej Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - nowoczesne narzędzia pracy - wsparcie podczas wdrożenia - praca w miłej atmosferze i zgranym zespole - możliwość rozwoju Zakres obowiązków: - przeprowadzenie nowego pacjenta przez proces rejestracji - koordynowanie planów leczenia - koordynowanie prac protetycznych - prowadzenie social mediów Oczekujemy: - doświadczenie zawodowe lub chęć przyuczenia - wysoka kultura osobista - dyspozycyjność i zaangażowania Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie swojego CV ze zdjęciem na adres mailowy gabinetu wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Na adres [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

cena: 4500 zł
Zatrudnię osobę do drobnych napraw blacharskich i mechanicznych, głównie samochody dostawcze, okolice Trzebownisko . JAK NIE ODBIERAM TO PROSZĘ O SMS

Dodane : 2025-05-21 16:22 + czytaj więcej

Czy wiesz, że nawet umowa o pracę nie gwarantuje bezpieczeństwa? Niezależnie od wieku czy doświadczenia - w dzisiejszych czasach każdy może zostać zaskoczony zmianami. Dlatego warto już dziś! Otwórz sobie drzwi do dodatkowego źródła dochodu i zbuduj finansowe zaplecze na przyszłość! Dołącz do naszego zespołu jako Doradca Klienta i zacznij pisać swoją zawodową historię! Co oferujemy? - Możliwość awansu - zacznij od stanowiska doradcy, a z czasem rozwijaj swoją karierę w branży finansowej! - Elastyczną współpracę - umowa B2B lub zlecenie, idealna dla osób, które chcą łączyć pracę z innymi aktywnościami (np. etatem, własną działalnością, wynagrodzenie prowizyjne). - Pracę hybrydową - większość zadań wykonujesz zdalnie, a w biurze pojawiasz się tylko raz na jakiś czas (np. na spotkania zespołowe lub szkolenia). - Niezależność i wysokie zarobki - sam decydujesz, jak budujesz swoją bazę klientów i ile chcesz zarabiać. - Wsparcie mentora - każdy otrzyma indywidualnego opiekuna, który pomoże wdrożyć się w obowiązki. - Bezpieczeństwo w niepewnych czasach - nie polegaj tylko na jednym źródle dochodu. Daj sobie szansę na stabilną przyszłość! Twoje zadania: - Pozyskiwanie klientów i budowanie własnej bazy kontaktów. - Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów finansowych. - Obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji oraz dbanie o długoterminowe relacje. Szukamy osób, które: - Są ambitne, zdyscyplinowane i pełne pasji - nie boją się wyzwań! - Mają śr

Dodane : 2025-05-21 17:17 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji i dofinansowań. Renomowana instytucja szkoleniowa, działająca na terenie całego kraju, poszukuje specjalisty ds. administracji. Szukasz pracy w dynamicznym i wspierającym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie? Czekamy właśnie na Ciebie! Zakres obowiązków: - Przygotowanie dokumentacji administracyjnej - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Przygotowanie dokumentów bieżących firmy - Ustalenia spotkań - Pomoc przy prowadzeniu marketingu firmy - Pozyskiwanie klientów dla firmy drogą telefoniczną i mailową Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesiące). - Wynagrodzenie podstawowe 3 508 zł netto - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. - Przyjazną atmosferę pracy, ukierunkowaną na wspólne osiąganie wyników. - System benefitów Kogo szukamy? - Osób z doświadczeniem pracy w administracji - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób ambitnych szukających pracy na stałe. Jak aplikować? Prześlij swoje CV ( koniecznie ze zdjęciem ) i krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabilną pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-05-21 17:19 + czytaj więcej

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, szukam kandydata na stanowisko Kierownika Robót (również bez uprawnień) lub Majstra. Zależy mi na osobie z doświadczeniem w branży budowlanej, z ukierunkowaniem na branżę drogową. W chwili obecnej prowadzimy roboty głównie przy pracach brukarskich. Szukam osoby która podejmie odpowiedzialność za prowadzenie całej ekipy brukarzy oraz będzie czuwać nad poprawnością wykonywanych robót z projektem i sztuką budowlaną. Nie wymagane są uprawnienia, ani studia. Najważniejszą cechą będzie umiejętność prowadzenia zespołu, znajomość branży budowlanej oraz dokładność. Stawka do ustalenia podczas rozmowy. Formą zatrudnienia umowa o pracę lub B2B (do wyboru przez kandydata). Zainteresowane osoby, proszę o przesłanie CV na maila: [użyj formularza kontaktowego] *praca na terenie Rzeszowa/Tyczyna/Dynowa (w zależności od budowy)

Dodane : 2025-05-21 17:19 + czytaj więcej

Zatrudnimy pracowników budowlanych praca przy wznoszeniu budynków jednorodzinnych osoby doświadczone jak i do przyuczenia umowa o pracę zapraszamy

Dodane : 2025-05-21 19:18 + czytaj więcej

cena: 5000 zł
Zatrudnimy! Kierowców, kat.B, 25-40lat Przewozy paletowe, kontener 8 EP, Podkarpacie. Start Głogów Młp. Stop Głogów Młp. Planowanie trasy, załadunek towaru wózkiem paletowym z magazynu na samochód Dostarczanie przesyłek paletowych na wyznaczonym terenie. Odbiór przesyłek paletowych od nadawcy, przewóz do centrum dystrybucji. Prowadzenie dokumentacji związanej z dostarczaniem i odbiorem przesyłek paletowych. Rozliczenie z trasy. Oczekiwania: Czynne prawo jazdy kat. B Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów dostawczych do 3,5t Obsługa aplikacji systemu firmowego, aplikacji wytyczania trasy, aplikacji Google maps Adres zamieszkania - Rzeszów i bliskie okolice Oferta pracy. Umowa cywilnoprawna - zlecenie, ubezpieczenie ZUS ,świadczenia emerytalne, świadczenia zdrowotne NFZ, zatrudnienie na czas nieokreślony, pełny etat, stała, stabilna praca za kierownicą. Praca mobilna, zlecania przewozów paletowych, samochodem typu kontener 8EP na terenie Podkarpacia, załadunek Głogów Młp., powrót Głogów Młp., transport do klientów w większości biznesowych - obsługa firm, załadunek i rozładunek towarów paletowych za pomocą windy, wózka paletowego. Wynagrodzenie 3500zł - 5000zł ( na rękę) w zależności od chęci i umiejętności. Dogodny system pracy. Preferowany kontakt telefoniczny 9:00 - 15:00. Tel. 50#45#45#700 Zapraszamy.

Dodane : 2025-05-21 21:42 + czytaj więcej

Zatrudnimy kierowcę busa do 3,5 t. Praca na terenie woj. podkarpackiego oraz sąsiednich w systemie jednozmianowym, od poniedziałku do piątku. Poszukujemy osób chętnych pracy oraz prawem jazdy kat. B i komunikatywnych. Zainteresowanych proszę o przesłanie cv na adres mailowy [użyj formularza kontaktowego] Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dodane : 2025-05-22 06:19 + czytaj więcej

Pracownik produkcji- praca polegająca na cięciu oraz docinaniu elementów aluminiowych, łączeniu ich ze sobą. Poszukujemy osób sprawnych manualnie, precyzyjnych, potrafiących obsługiwać elektronarzędzia, komunikatywnych oraz potrafiących pracować w zespole. Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku na jedną zmianę. Proszę o zawarcie w aplikacji zapisu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Dodane : 2025-05-22 06:21 + czytaj więcej

Strona 34 z 37
zamknij
Zamknij